De'Longhi PAC W 130 A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi PAC W 130 A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

oscarowitz 07-04-2010

Prima apparaat.
Erg gemakkelijk in het gebruik.
Veel stiller dan andere mobiele airco's.
Ook zonder water koelt hij nog goed.
Nadeel: wel erg groot.

rverhoosel001 28-08-2009
Geschreven voor: De'Longhi PAC W 130 A

2 maanden in bezit, gekocht via internetwitgoed.nl: goede ervaringen, tijdig levering, correcte afhandeling.

voordelen:
- koelt erg goed (bj ons staat ie op zolder met een opp van circa 40 m2, een open verbinding naar beneden en een plafond van max. circa 4m hoog (een enrome ruimte om te koelen dus), maar hij koelt heel goed.
- watergekoeld, dus nog stiller en efficiëter.
- heldere bedieningsmogelijkheden.
- timer (dus je kunt 'em iedere dag instellen om op een bepaald tijdstip al aan te springen)

nadelen:
- lomp apparaat
- water iedere dag / 2 dagen bijvullen (maar hij werkt ook heel goed zonder waterkoeling)
- redelijk lawaaierig

Erg goed apparaat, de nadelen kom je bij ieder apparaat tegen, sterker nog, dit is het topapparaat in zijn (prijs)klasse. Gewoon als het warm is 3 uur voor het slapen gaan aanzetten op max. en de kamer is koel genoeg.

rettev58 17-08-2009
Geschreven voor: De'Longhi PAC W 130 A

Kocht de pac w 130A voor in de slaapkamer,omdat wij onder het dak slapen en het daar bloedheet wordt. Apparaat geinstalleerd wat allemaal erg makkelijk gaat. Is wel een behoorlijk log en zwaar apparaat. De eerste keer dat hij aan de gang ging viel het geluidsnivo ons toch wel tegen. vooral op de momenten dat hij aanslaat om te koelen maakt hij nogal wat herrie. Maar dat waar we hem voor kochten namenlijk koelen doet hij perfect. Echt een verademing. Het gaat ook redelijk snel. Wel zijn wij er na een paar dagen achter dat je hem op warme dagen beter de hele dag kan laten aanstaan i.p.v. kort voor het slapen.op die manier voorkom je dat hij de eerste uren veel aanslaat en dus veel herrie maakt. Wel moet je dan dagelijks het water bijvullen.
De herrie was voor ons echter reden om in eerste instantie de koop ongedaan te maken. Na een paar nachten wennen hebben we besloten hem toch te houden. Het blijft kennelijk toch een van de stillere apparaten. Dus was het de keus tussen een beetje herrie of niet slapen van de hitte.
Dan nog een hele grote pluim voor het bedrijf elektrokoopjes. nl. Toen wij hadden gemaild het apparaat terug te willen brengen werd dat op snelle ,vriendelijke manier geregeld. We werden na een paar dagen gebeld door een heel vriendelijke medewerker en het was geen enkel probleem het apparaat terug te brengen. Ook bij het afhalen in Zevenbergen erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Perfecte klantvriendelijkheid dus. HULDE!!

Fritsie 07-08-2009
Geschreven voor: De'Longhi PAC W 130 A

Ik heb deze airco via kieskeurig op internet gekocht, was wel even schrikken toen ze 'm kwamen brengen, tis een flinke jongen. Wij hadden het idee 'm te verplaatsen tussen de kinderkamer en onze eigen slaapkamer maar dat is geen doen, het ding is niet te tillen de trap op (net zo zwaar als een wasmachine). Qua gebruik is ie dan wel weer top, hij koelt goed, wij zijn er heel erg tevreden over, ook over het geluid, dat valt reuze mee. Hij is dan wel wat duurder dat een 'gamma' airco maar dan heb je ook wat.

pnoort 19-07-2009
Geschreven voor: De'Longhi PAC W 130 A

Slaapkamer van 35m2, temp 24,3, luchtvochtigheid 62%. Na 2 uur koelen op de hoogste stand was het 21 graden met 54% luchtvochtigheid. Dat voelt koud aan. En slaapt heerlijk. Geluid is inderdaad niet echt laag, maar 45 db valt mee in vergelijking met andere aico's.
Hij koelt geweldig er komt ijskoude lucht uit. En met timing voorkom je een plakkerige nacht zonder herrie. Prima apparaat.

pilat011 15-07-2009
Geschreven voor: De'Longhi PAC W 130 A

Fantastische machine, enige kleine nadeel is dat als ie koelt, een beetje meer lawaai maakt, maar je hebt een binnenunit dus iets meer lawaai is logisch in vergelijking met een binnen en buiten arco systeem.
Maar zoals met alle arco's de gewenste temperatuur instellen, dat is dus iets lager dan de buiten temperatuur is plus minus 4 graden lager instellen en deze de gehele dag laten draaien dan heb je aan dit mooie apparaat een heel goede arco. Zelfs soms iets te koud, maar dan even spelen met de instellingen en het gaat geweldig.
Ben zeer tevreden betreft capaciteit en mogelijkheden.
Kortom het is een monster op het gebied van juist koelen.
Voor een binnenunit een krachtpatser met een beetje meer geluid, maar wat wil je, een goede koeling of een zacht beestje met weinig power voor koeling.
Ik laat dit apparaat de gehele dag aanstaan betreft de gewenste temperatuur instelling en dan s'nacht gaat ie bijna niet aan op koelen, dus dan met slapen s'nachts geen of weinig lawaai. Het is even plannen en dan heb je een heerlijke nacht temperatuur met lekker slapen.
Kies voor power en timing/planning dan gaat ie goed.

ronney 07-07-2009
Geschreven voor: De'Longhi PAC W 130 A

Dit apparaat nu een week in bezit en wat een verademing. Toen ik hem kocht, waren de temperaturen al boven de 25 graden elke dag. Mijn slaapkamer werd elke nacht warmer, de laatste avond 29,5 graden Celsius. Niet om uit te houden! Na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben en diverse zweetdruppels te hebben afgeveegd, de slang door het raam naar buiten gehangen (kleine kier van circa 10-12 cm) en gordijn dichtgetrokken. Apparaat aangezet op turbo stand. Binnen een half uur ging de temperatuur van 29,5 naar 26 graden. Na een uur was het er 24,5 graden. Na nog een uur zakte de temperatuur naar 23,5 graden. Oftewel hij koelt met 6 graden. Deze airco is geschikt voor ruimtes tot 130 kuub. Mijn slaapkamer heeft de helft, vandaar de goede koeling waarschijnlijk. Het geluid is misschien iets te luid (45 db, dat is altijd nog 7 db lager dan een Zibro), maar in eco-stand prima te doen. Geluid tegenover de koeling is qua verhouding erg goed. Ik krijg het zelfs koud 's nachts. Door water in het apparaat bij te vullen, koelt deze nog extra en daalt het geluidsniveau. Met de afstandsbediening kan de airco vanuit bed bediend worden. Op de afstandsbediening zit een turbo knop, als je die aanzet gaat de airco flink aan de gang om te koelen, Dit is een ideale stand om de kamer snel koel te krijgen. De airco is wel wat duurder dan andere, maar de koeling is fantastisch! Voor mij een dikke plus voor deze Delonghi.